Black
100% Bomuld: Et meget blødt og behageligt materiale, hvis egenskaber omfatter trækstyrke og brudforlængelse.
Jersey
Må ikke tørres i en tørretumbler
Kan vaskes i vaskemaskine ved 30º
Vask med tøj i samme farve
Lad være med at stryge over grafikken
Brug ikke blegemiddel
Rengør ikke kemisk
Stryg på laveste indstilling
Dime er et canadisk skateboardfirma, der blev grundlagt i 2005 og har base i Montreal. Siden starten har Dime udviklet sig fra en lille gruppe venner til et af de førende skatebrands i verden. Det er kendt for sine humoristiske skatevideoer, for at drive en skatebutik, for at skabe tøj- og tilbehørskollektioner og ikke mindst for at være vært for Dime Glory Challenge - unikke skatekonkurrencer, der fokuserer på sjov og underholdning i stedet for det traditionelle konkurrenceformat. Alt dette understreger deres motto "humor først, skating bagefter". Dime er kendt for at være ren og sjov og er fuldt ud engageret i at støtte skateboard-subkulturen, men har også en bred rækkevidde og appel. Mærket anses for at være enkelt, letforståeligt og uhøjtideligt, men alligevel banebrydende og unikt. I et konkurrencepræget miljø af skatebrands siger det meget om deres status. Grundlæggerne af Dime er Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl og Alexis Lacroix. Vincent Tsang kom senere til som kunstnerisk leder og marketingchef. Det primære mål var at skabe gode skatevideoer, der viste Montreal-spots, men snart blev Dime et fænomen, der var kendt uden for skatesamfundet takket være personligheder som Virgil Abloh, Kaytranada og Lily Rose Depp.
Transportør | Pris | Leveringsdage |
---|---|---|
PostNord | fra 49 kr | Fra Fredag 25.4.2025 |
Hvis du får den forkerte størrelse, hjælper vi dig gerne med at få den rigtige. Besøg venligst vores returside Mere info
Først og fremmest skal du læse vores returpolitik, hvor du kan finde alle rettigheder og pligter for både køber og sælger. Mere info