Hoka® er en løbespecialitet, som selv Kanye West bruger, hvilket siger en hel del. Hvad skal du gøre for at få Kanye til at gå med dit brand? Det her.
Radikale forandringer kommer, når man forsøger at løse et meget enkelt problem. Det ved grundlæggerne af Hoka®-mærket. De havde et langsigtet mål om at forbedre deres tider i udholdenhedsløb ved at designe en sko, der kunne løbe hurtigere og bedre ned ad bakke - men i processen med at finde ud af, hvordan de skulle gøre det, opdagede de desværre uforvarende løbesko.
Deres nye sko hjalp ikke kun med at forbedre deres løb ned ad bakke, men forbedrede også løbeoplevelsen op ad bakke. Og så ned igen. Og op igen. Det viser sig, at et nyt design af en sko, der hjælper en atlet med at tilbagelægge en distance på 160 km under udfordrende forhold, kan hjælpe alle løbere med at præstere strålende. Mens grundlæggerne løb på stier om natten, var deres daglige job inden for tyngdekraftssport. De var involveret i flere innovationer inden for vintersport og cykling - herunder parabolske ski. Hver dag stillede de det samme spørgsmål: "Hvordan kan vi løbe endnu hurtigere?" Deres svar var en sko, som nogle i første omgang afviste. Men nogle få løbere tog godt imod den, prøvede den, og de løbere begyndte at vinde løb, og de, der i første omgang nægtede, blev hurtigt skeptiske. I dag er Hoka® en af de mest populære løbesko på markedet.
Hoka® løbesko viderefører stemningen fra surfing, skiløb og cykling, men vigtigst af alt fra løb. Så hvis du er på udkig efter en god løbesko, skal du satse på Hoka®. I vores sortiment af løbesko finder du Hoka®-silhuetter til både mænd og kvinder, f.eks. Clifton Edge eller Elevon 2.
Vis alle HOKA® produkter